«چالش‌ها و فرصت‌های برندسازی صنعت خرده‌فروشی در دوران رکود اقتصادی»

۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ۱۸:۰۰تا ۲۱:۰۰ در تهران, ایران

درباره

2019-02-24 2019-02-24 Asia/Tehran «چالش‌ها و فرصت‌های برندسازی صنعت خرده‌فروشی در دوران رکود اقتصادی» ایونت باکس :) تهران, ایران KaarMaan House hello@eventbox.ir

«چالش‌ها و فرصت‌های برندسازی در صنعت خرده‌فروشی در دوران رکود اقتصادی»

برای به راه انداختن یک کسب‌و‌کار باید پس از انتخاب نام، برای شناساندن درست آن به بازار مطابق با هدف و ایده‌ی مطلوب بنیان‌گذار آن کسب‌و‌کار اقدام کرد که این مهم با ارائه‌ی کالا و خدمات مناسب امکان‌پذیر است و در نهایت نیز برای ارتقای این کالا یا خدمات‌ در بازارهای جهانی نیاز به برندسازی به مفهوم واقعی است. از ایجاد و خلق یک کسب‌و‌کار تا رسیدن به یک «برند» روندی وجود دارد که باید به‌مرور زمان و با دقت و ریزبینی پیگیری شود. تبدیل نام یک کسب‌وکار به یک برند ـ به شکلی که ابتدا در داخل کشور مبدأ و سپس در بازارهای جهانی شناخته شود ـ کاری زمان‌بر و دشوار است، اما اگر کسب‌وکاری خواهان دستیابی به اهداف صادراتی است، باید به آن توجه داشته و این کار را به انجام برساند. تأکید بر این نکته ضروری است که با توجه به شرایط فعلی بازار داخل کشور، به‌ویژه وجود رکود تورمی حاکم، حیات یک کسب‌وکار تا حد زیادی وابسته به برندسازی برای بازارهای جهانی است. بنابراین در حال حاضر برندسازی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد و دوشادوش بازاریابی قرار گرفته است. این دو مکمل هم شده‌اند و حرکت درست آن‌ها در کنار هم می‌تواند باعث رونق و جهش یک کسب‌و‌کار شود. شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد ایران ایجاب می‌کند تا کسب‌و‌کارها ضمن شناسایی دقیق نیازهای بازارهای بین‏المللی تولیدات خود را مطابق نیازهای بازارهای هدف ساخته و برندسازی کنند.

از این رو در عصرانه‌ی چهارم کارمان با حضور صاحب‌نظران و فعالان برجسته‌ی عرصه‌ی کسب‌وکار موضوع «چالش‌ها و فرصت‌های برندسازی در صنعت خرده‌فروشی در دوران رکود اقتصادی» را مورد بررسی و کنکاش قرار خواهیم داد.

مخاطبان: ۱. صاحبان کسب‌وکار ۲. شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در صنعت خرده‌فروشی ۳. شرکت‌های مشاوره‌ی برندسازی، بازاریابی و تبلیغات ۴. علاقه‌مندان به موضوعات تخصصی در حوزه‌ی برندسازی

این برنامه شامل پذیرایی، فرصت‌های شبکه‌سازی، اجرای موسیقی توسط گروه «ماها» و سخنرانی است.

شرکت کنید

$220

بلیت شرکت در رویداد

  • تاریخ پایان فروش: 2019/02/24
  • بین 1 & 0 tickets

رویداد به پایان رسیده است

سخنرانان

شاهین فاطمی

عضو هیئت مدیره چرم درسا

شاهین فاطمی

هم‌بنیانگذار و مدیرعامل برند درسا

دکتر محمود محمدیان

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مشاور برندسازی، بازاریابی و تبلیغات، دبیرعلمی کنفرانس بین المللی بازاریابی

دکتر محمود محمدیان

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران

روال برنامه


درباره برگزار کننده

KaarMaan House

کارمان، خانه ی کار و دیدار حرفه ای های کسب و کار است. جایی برای کار در محیطی متفاوت و فرصتی برای دیدار و گسترش شبکه ی ارتباطات اجتماعی و حرفه ای است. کارمان امکانی برای حضور در فضای فرهنگ و لذت بردن از زمینه های گوناگون هنر است. کارمان جامعه ای منتخب از افراد صاحب ایده و کاربلد است. آنچه در کارمان برای شما فراهم شده مجموعه ای از خدماتی است که متخصصان و صاحبان کسب و کار در سطح اول جهان آن را تجربه می کنند. در این تجربه سبک تازه ای از زندگی و کار به اشتراک گذاشته می شود که نه فقط به درخواست های حرفه ای شما پاسخ می دهد بلکه آرامش و شادی را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

تماس با برگزار کننده

اطلاعات بیشتر

محل برگزاری

پاسداران، پایین‌تر از میدان نوبنیاد، کوهستان اول، پلاک ۵، خانه کار و دیدار کارمان